niedziela, 12 marca 2017

składaczek

Witajcie! Dziś przedstawiam składaną kartkę, w której wymieszałam papiery z kilku różnych kolekcji. Są tu m.in. "Mushrooms", "Misty morning", "On my Owl", "Provence".
Całość delikatnie zmediowana perełkami, tekturki pomalowane są farbą perłową.
Zobaczcie sami. Dużo zdjęć.







 Wykorzystałam:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 

Do zobaczenia :)

3 komentarze:

  1. Piękny kolorystycznie składaczek :-D Widziałam go ostatnio na youtube i też mnie zachwycił :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Akurat z youtube nie korzystałam ani z żadnego specjalnego wykrojnika :)

      Usuń